úterý 20. července 2021

Kostky jsou vrženy

A stačila k tomu dvě dopoledne "ve městě", aby poté bylo definitivně jasno, "jakým vlakem" a "jakým směrem" to bude od prvního říjnového dne. Ale ani poté nezůstane nějaký ten zajímavý expres nepovšimnut. Počasí k tomu přálo, mé včerejší podcenění prázdninových změn v autobusovém jízdním řádu sice znamenalo pozdější návrat domů "mezi ploty", než jsem plánoval, na druhou stranu přispělo k polednímu poznání nedávno otevřené italské restaurace Panoramico. Jaké to poznání bylo? Stručně řečeno, určitě jsem tam nebyl naposledy, takže dobrý. Dnes už jsem si jízdní řády patřičně nastudoval, abych tu eventuální polední prodlevu, pokud by vznikla, nemusel tentokrát trávit ve městě, ale využil autobus někam do blízkého okolí a odtud zbytek už došel pěšky. Ale nebylo to nakonec třeba, neb jsem vše stihl, byť s "jazykem na vestě" tak, že jsem byl u autobusu na hradeckém terminálu celou minutu před jeho odjezdem. Takže nakonec autobus až přímo domů :-) Ale uplynulé dva dny nebyly jen o dopoledni. Zbytek dne už byl většinou o zahradě, zejména když ji po několik příštích dnů čeká jen "sklízení a nezbytné zalévání" péčí mladší části osazenstva domu. A jak už to v tomto čase bývá, užíváme si stále více letošní úrody. Prostě ten letošní vláhový příděl je znát. Zatím se to týká ale jen zeleniny, první naše domácí ovoce si totiž ještě dává na čas. Tentokrát si na rozdíl od předchozích let na nás i počká, až se vrátíme z dovolené.




Žádné komentáře: