neděle 11. července 2021

Tentokrát to nebyla obrátka na Hrádku u Nechanic

Když jsem se ráno podíval z okna a přemýšlel, co si odnesu k snídani do zahrady "před pergolu", napadlo mne, že by po včerejšku nebylo od věci se předtím ještě trošku "provětrat" a posnídat tak až po necelé desítce ranních kilometrů, tedy kolik měří "jižní" trasa pod obcí. Lehká snídaně sice byla, ale to jen, aby to chvilku "běželo". Ale když jsem se v Urbanicích podíval, jak mi to dneska šlo, tak jsem si řekl, že snídaně musí ještě počkat a že ještě zkusím k dnešní trase kousek přidat, byť jsem si s sebou tentokrát nevzal nic na doplnění energie. Navíc v tomto čase ani nešlo očekávat, že bych si něco opatřil cestou za tu "pohotovostní" bankovku, co mám s sebou pro všechny případy v pouzdru mobilu, neb byla neděle ráno. Byť to bylo dnes neplánovaně, ale ani dnes se nepodařilo dostat půlmaratón pod 2:20 hod. a přiblížit se tak k rodinnému rekordu. Navíc dnes jsem se domů vrátil vyschlý jak sušená treska. Ale zážitek to rozhodně byl. Zejména z nových míst na kousku trasy nad Stěžery, odkud musí být úžasný pohled na východ Slunce nad Hradcem Králové. Třeba se tam někdy brzy ráno vypravím přímo a na lavičce si udělám "občerstvovací zastávku".

Žádné komentáře: