pátek 12. listopadu 2021

Cíl se dvakrát změnil, zážitek se znásobil

Po posledním "vyvětrání se" zůstala nezodpovězená otázka, zda polní cesta v těchlovické třešňovce, přesněji řečeno odbočka z té cesty uprostřed ní na silnici do Stěžer uvedená v mapě (viz Mapy.cz), je "v provozu". To měl být cíl pro dnešek, abych se přes Těchlovice pak vrátil zpět domů. Bohužel se ukázalo, že už tam žádná taková cesta není. Místo ní se za plotem nachází jeden z mnoha sadů. Něco mi říkalo, že by se dalo na silnici odtud ještě dostat, když to kousek dám kolem plotu přes pole. Ale když se po chvíli proti objevil další plot, který obejít by znamenalo se pomalu vrátit až někam před Hřibsko, ověřil jsem si (snad po "miliónu" let), že jsem ještě nezapomněl, že plot nemusí být někdy překážkou. Pak už přes švestkový sad přímo k silnici a pak kolem plotu k bráně v něm. Logicky, když to tam bylo přes plot, tak to ven muselo jít také přes. Tentokrát přes bránu, což už bylo snazší a hlavně tam nebyl ostnatý drát. Nějak mne ten "úspěch" nabudil, tak jsem si to prodloužil za Těchlovice lesem do Radíkovic, abych tam zjistil, že čas je parádní a na Hrádek už je to kousek. Tak proč to neprotáhnout dnes až tam. A tak z původně plánované půlhodinky za humny z toho byly dvě hodiny. Obrátka v zámeckém parku byla přesně v polovině času. Jak cesta tam tak i zpět ale byly tentokrát ne vždy místy, kam bych se chtěl ještě někdy vrátit, takže velká spokojenost s dnešním časem.  Ale lesní cesty mezi Těchlovicemi a Horním / Novým Přímem taková místa nejsou. Ty vypadají parádně a pokud by nasněžilo, určitě bych nebyl jediný, který by si tam šel zajezdit místo řepkových polí kolem nás. P.S. Po dnešku myslím, že už by neměla být v nejbližším okolí cesta, kterou jsem nezkusil, takže už by nějaké "kufrování" nemělo přicházet v úvahu.


Žádné komentáře: