neděle 12. února 2023

Odhad co do víkendu byl tentokrát přesný

Od počasí, kdy na všechny ty mrazy zůstala památka už jen v jezírku v tenké vrstvě ledu pod vodou, až po mé fungování v rámci něj. To první znamenalo, že o něčem venku se mi nechtělo ani přemýšlet, to druhé se promítlo v podstatě do půldenního "oživování" nového mobilu tak, aby z toho v závěru nebyl ani "kojenec" ani nějaký "nedospělý" jedinec".  Ale potvrdit, že v tomto případě platilo, že kdo je připraven, nebývá zaskočen, to si nedovolím. Vlastně ani nemohu, byť přípravě a kontrole před tím, než se rozloučím se starým mobilem, byla věnována maximální péče. Něco jsem sice vědomě neřešil, neb to bylo to zmíněné definitivní "odstřižení se" od té nedávno ještě praktikované "jízdy v tobogánu podnikatelského prostředí", ale přesto něco vyplavalo. A poměrně nešťastně, když jsem se spolehnul na informaci potvrzenou v mém elektronickém bankovnictví, že se úspěšně povedlo převést můj potvrzovací klíč na nový mobil. No a já jsem jej hned na tom starém deaktivoval. Samozřejmě aniž jsem si jej předtím prakticky vyzkoušel na tom novém mobilu. Co se ale nestalo? Při následném ověřování přístupu do mobilního elektronického bankovnictví jsem se ale dlouho neradoval, neb vzápětí přišla hláška, že klíč nemám aktivovaný. A pak to začalo, jako když se kočka honí za ocasem. Když se to povedlo úspěšně dostat se tam po doručení SMS kódu od banky jednou stranou, tak to zase nešlo na druhé straně. A když těch pokusů z mé strany bylo více, a hlavně všechny neúspěšné, nabyl jsem pocitu, že bude lepší raději toho nechat a zavolat o radu na bankovní help-desk,  než aby si tam mohli začít myslet, že se mi někdo snaží do mého bankovnictví nabourat, a "odstřihnout" přístup. Po chvilce čekání  doprovázeného uklidňující  hudbou a opakujícími se sděleními, že nejsem sám, kdo v tuto chvíli volá,  se mi ozval bezpečnostní poradce a krok po kroku jsme to spolu rozmotali. Byť i s ním, když jeden postup těsně před závěrem zklamal a museli jsme to vzít z druhé strany, to tak jednoduše nevypadalo. A pak už jen díky tomu, že se s tím převodem svezlo i pár aktualizací a bylo potřeba potvrdit resp. přenastavit i oprávnění, zbylo ještě jednou to vše projet a uspořádat si, aby na jedné straně člověk využil co možná nejvíce nabízeného, ale na straně druhé, aby se nestal "otrokem" tohoto přístroje :-) To úplné vyladění, zejména co do vypořádání různých hlášek apod. ale ještě bude pár dní trvat. Stejně tak i seznamování s těmi novými možnostmi, které buď na tom starém mobilu nebyly nebo jsem je nějak neřešil. Teď je toho času více, takže uvidíme, čím si to obvyklé užívání "vylepším". P.S. A co do barev týdenní menu po pikantním červeném krůtím kari doplnila zelená brokolice a nazlátlý štrůdl :-) A aby zítra mělo vaření minus, pamatovali jsme na to již dnes a nedělní ňamka včetně moučníku bude mít zítra repete :-)






Žádné komentáře: