čtvrtek 17. srpna 2023

Včera, dnes a zítra aneb

Když se mezi dvoje Pardubice "vklíní" jednou Hradec. Důvod tentokrát prostý, nakupilo se trošku více věcí na zařizování a hlavně je třeba něco dělat s tím, že v nejbližších dnech my vyprší platnost jednoho z osobních dokladů. A tak jsem mimo "toulání se" kolem Paříže, které jsem zvládnul trošku dříve, než jsem plánoval, chvilku poseděl v parku naproti Magistrátu města. Jindy poměrně klidná zóna, dnes ale měly decibely navrch neb v tom čase probíhalo kácení a likvidace jednoho z nejstarších a tedy taky jednoho z těch největších stromů v parku. Takže vidina, že si odsud vyřídím pár telefonátů se za této kulisy neukázala zrovna jako vhodná. Takže jsem vyrazil na Magistrát města o chvilku dříve a nakonec jsem i o chvilku dříve, než byl plán, odcházel, abych se ještě stavil na čaj na Hučáku a poté si ještě užil pár kroků přes celé město až za viadukt u nádraží. Tam skončila "pracovní" část dne, neb odpoledne se už díky vedru nedalo podnikat nic jiného než si sednout na zahradu pod slunečník a do večera tam s tužkou, blokem a zadáním na více zážitků soustředěných do několika dnů strávit zbytek času do večerního zalévání zahrady. A zítra ráno zase s Arrivou do Pardubic, když ty úterní byly o vlak dřív.

Žádné komentáře: