sobota 26. srpna 2023

Pardubice pátečního večera a sobotního rána

Tentokrát se již téměř obvyklá páteční návštěva Pardubic protáhla až do sobotního odpoledne, takže zbyl i čas si téměř již obvyklou trasu nejen v podvečer zopáknout, ale i o řádný kousek protáhnout. Navíc nevrátit se z ní s taškou plnou pečiva z pekárny Sázava. To jsem si nechal až na dnešní ráno, když i tentokrát jsem si pár kroků, hlavně za účelem pořízení aktuálních obrázků ze známých míst, přidal. Takže tentokrát to byl nejen takový pel mel co do "navštívených" míst, ale i co do počasí, neb to včerejší sluníčko a vedro se dnes po ranním deštíku změnilo už jen v takové dusno občas doplněné o pár kapek drobného deště. Teď už jen nezmoknout cestou na nádraží, neb deštník odpočívá doma, věřit, že vlak pojede na čas a těch několik minut na přestup bude stačit, aby mi sobotní "jednička" neujela a doma jsem stihl vše, co mám na dnešek v plánu při očekávání, že zbytek víkendu bude stát aspoň co do počasí "za starou bačkoru". P.S. Tak přemýšlím, kdy já jsem naposledy tou sobotní "jedničkou" jel? Už asi tuším, ale to asi ještě nebylo cestou "domů" :-) 


Žádné komentáře: