středa 13. září 2023

Ty rázy bývají někdy dost nepříjemné

A dnes to byla opět pravda. Ale od začátku, neb tomu dnešku předcházely od minulého příspěvku ještě dva dny. Zmíním hlavně to pondělí, do kterého se vešlo nejen to plánované a hlavně vydařené poledne v "Beránku", ale nakonec i návštěva Magistrátu města, neb s doklady po datumu platnosti dále chodit by se už nemuselo vyplatit. Počasí přálo nejen ten den ale i ty dva následující, tedy do dneška, takže většinu dalšího se ve městě zvládlo pěší pochůzkou. Ať to bylo v Hradci či v Pardubicích. Mimochodem na té dnešní od nádraží přes tržnici až na Hučák jsem si užil i zvědavých pohledů. A to zejména starších dívek, které ale neupoutala ani tak moje maličkost jako ta kytice hortenzií, kterou jsem měl v ruce :-) Po předání kytice už následovala jen cesta kolem Labe za tím zřejmě nejsilnějším zážitkem tohoto týdne. Do prvního patra budovy hradecké fakultky mající na svém rohu bankomat ČSOB. A právě k pobytu tam se vztahuje nadpis dnešního příspěvku, kdy již potřetí jsem si užil chvilku (no chvilka to úplně nebyla) slávy s nástrojem zvaným sklepávač. A tentokrát jsem "sklepaný" odešel řádně a ti permoníci v hlavě ještě nějak nechtějí přestat. Takže se jít spát zrovna moc nechce.  Ale co je potřeba dodat, chtěl jsem to tak co. A hlavně dnes už bylo vidět, jaký by měl být výsledek.  Do té doby se ale zcela jistě jednou či spíše dvakrát se sklepávačem ještě potkám. Jinak včerejšek  ještě přinesl  pár vteřin života opět prožitých v rychlosti kolem 160 km/hod. a rekordních necelých 7 kg, které měl vypěstovaný meloun. P.S. A to kopání kolem je snad nakažlivé, dnes se pustili do rekonstrukce nástupiště místní autobusové zastávky.  

Žádné komentáře: