čtvrtek 26. října 2023

Někdy mi to ale hlava nebere

To, když se člověk naladěn hodnotami po delší době zase zjištěnými "domácím přístrojem" odebere k praktické lékařce stran konzultace platnosti očkování proti tetanu a hodinu po "domácím měření" si tam nechá změřit to stejné i jejím přístrojem. Malé odchylky bych bral, ale to, co naměřil její přístroj, to mne doslova "posadilo na zadek". A následek? Žádná kontrola až příští rok v čase, kdy budu potřebovat razítko pro řidičský průkaz, ale ještě před vánočními svátky a s nasazením "drobné prevence", jak to paní doktorka nazvala. Že se to promítlo do mé nálady, o tom asi žádná. Ale když jsem přijel domů a naměřil stejně dobré hodnoty jako ráno, tak jsem si to vyhodnotil, že buď mám přístroj na vyhození (nepřipouštím) či po nějakém čase zase zafungoval syndrom "bílých plášťů". Tak tomu necháme čas a uvidíme, neb jsem přesvědčen, že na nějaké trvalé řešení je stále čas.  Bohužel mi to ale docela dost rezonovalo v hlavě než jsem se vrátil domů, což se promítlo téměř jako hlavní téma resp. pozadí i těch dalších do mé komunikace zejména na jedné dopolední schůzce k uplynulým dvěma měsícům :-).  A taky mi to na chvíli vzalo chuť pouštět se do nějaké větší "podzimní činnosti", kterých ještě pár čeká. A "ubezpečení", že ještě pár dní bude slušné počasí, tomu odkladu ještě přispělo. Ale přece jen něco ubylo, jako třeba zpracování letošní úrody naší bio mrkve a doplnění zásob rakytníku v medu do Pardubic. To jsem dnes spojil s ranním vyvětráním, takže jakmile bylo na okraji silnice dobře vidět pohybující se postavu, tak jsem s batohem vyrazil na obvyklý jižní okruh s pauzou uprostřed na nákup v Krámku u Cvrčků. Výsledek? Dalo by se říci že dva v jednom, tedy jak zajištění nákupu, tak i vyvětrání. Navíc v docela slušném čase na to, že člověk měl na zádech batoh a chtěl domů přinést všechny sklenice bez poškození. Blížící se víkend ale už má poměrně bohatší plány, byť zítřejší "rozjezd" bude pomalejší. Po dnešní mrkvi totiž přijdou zítra na řadu nejprve jablka dočasně umístěná pod střechu a odpoledne i přezutí pneumatik, aby se zbytek už posunul na víkend, byť bude většinou o Pardubicích,  a zítřejší podvečer jsme si užili na jedné dlouho plánované návštěvě. P.S. Dnešní dodávky z e-shopů budou mít zítra docela bohaté (jak na kusy tak na kg) pokračování, tak si říkám, jestli si už neudělám smlouvu se Zásilkovnou :-)) Ha ha ha ...

Žádné komentáře: