středa 4. října 2023

První půlka týdne rozplánovaná málem na hodiny

A na jejím konci docela dost věcí, které zaznamenaly buď zásadní progres či dokonce změnu. Soudit už lze z toho, že pomalu většina času byla strávena ve městě. Ať to bylo na různých místech v Pardubicích, či v Hradci Králové. Někde to i překvapilo a navíc se i potvrdilo, jak člověk občas dovede být nevděčný či nespokojený. To, když se člověk se všemi doklady chystá bez rezervace na Registr vozidel s tím, že věří, že by to mohlo být zvládnuté v jednom dni. A ono to nakonec dopadlo tak, že jsem si počkal na termín jen hodinu a pak po další cca půlhodině měl vše vyřízeno a v ruce. Tak by se dalo říci, že velká spokojenost. Ale ouha, místo toho  pocit, že kdyby to skončilo o deset minut dříve, tak jsem mohl domů  stihnout bus "jedenáctku"! Takto jsem si, když jsem to nechtěl řešit jinak, musel počkat na "jedničku".  Včera bych, kdyby mi někdo řekl, že to takto dopadne, ale málem skákal radostí.  Nakonec však i to čekání nebylo marné, neb když člověk probral plány na pár dní dopředu, tak se z nich povedlo něco ubrat a vyřídit tam dříve. Že by naplnění jedné z předpovědí horoskopu na tento týden, že pokud bude člověk aktivní a neuhne před problémy, tak že se dokáže vše vyřešit ke svému prospěch? Ne, to jen stav, kdy se potkalo pár věcí, které měly zpoždění, potkaly s těmi, které bylo třeba řešit právě teď a z toho vyplynul ten "přetlak". Ale aby se trošku "rozředil", stačilo párkrát přenechat polední iniciativu těm, co to opravdu umí, a hned tu bylo "sluníčkové odpoledne" :-) P.S. Honda už má nového majitele, ale podle toho, co jsem viděl a slyšel při předávací prohlídce, je malá pravděpodobnost, že bychom ji někde na cestách potkali, pokud na ní někdo opravdu hodně nepopracuje. Pro mne poučení, že i prohlídky v servisu nemusí být zárukou bezchybného stavu, neb některá zjištění na podvozku se nenarodila ze dne na den.  Tak ji v tom hned druhý den na jednom hradeckém parkovišti aspoň zastoupila sice stejná Honda, avšak se značkou Plzeňského kraje. 

Žádné komentáře: