sobota 11. června 2011

Co dříve, letadla či umyvadla ?

Do dnešního dne jsem věděl, že provoz na pardubickém mezinárodním letišti je nějaký, ale že během čtvrt hodiny přiletí čtyři dopravní letadla, to bych fakt nečekal. Důvod je asi prostý, začala turistická sezóna, není důvod přepravovat cestující jen z Prahy (z Pardubic budou poplatky určitě levnější) a byla sobota, v řadě destinací stále nejčastější termín pro výměnu rekreantů. A tak při příjezdu do koupelnového centra na kraji Pardubic jsem si připomenul fotografování letadel na řeckém ostrově Samos a jedno letadlo jsem si "střihnul". A jelikož se to jakžtakž podařilo, další mne už "nerozptylovala" a mohl jsem se plně věnovat hledání toho nejvhodnějšího umyvadla do naší rekonstruované koupelny. A jak se říká v jedné pohádce:"Našli naši rádcové, našli", odpovídám na rozdíl od této pohádky "Našli". Jelikož přijmout konečné rozhodnutí nebylo snadné, když už jsme k němu dospěli, rozhodli jsme se "odměnit" se cestou domů nějakou  dobrou "flákotou". A kam jinam v Pardubicích než do Keltu. Tentokrát se to (zřejmě i díky skutečné náhodě) kuchaři úplně nepovedlo, takže "třešničku na dort" bylo třeba umístit až po příjezdu domů. Hlavní surovina roste na bylinkové zahrádce, takže nebylo co řešit a první letošní Mojito se docela povedlo, ale příště už musí být ještě lepší. Před tím jsme však ještě stihli navštívit Bonsaicentrum i převzít plnění z jedné z objednávek, výjimečně se netýkající našeho domu :-) P.S. A vykvetl i první "lososový" leknín.Takže sobota "epes rádes" a ještě nekončí :-)

Žádné komentáře: