neděle 19. června 2011

Stihnul to, a nejen leknín

Ráno skutečně během chvilky vyrazilo z pod hladiny jezírka další poupě, aby po chvíli doplnilo již po několik  předchozích dní dělající parádu duo jeho "kolegů". Pravda, trio možná vydrží ještě tak asi den, neb ten nejbližší se už za pár hodin asi stáhne pod hladinu, ale díky za to, fakt paráda. A během chvilky, přesněji řečeno doslova během pár desítek sekund, se odehrála ještě jedna věc. Pověřen zodpovědným úkolem v poledních hodinách vyndat kocourovi misku s připraveným obědem, jsem se toho zhostil i s cílem udělat si z toho aspoň jeden obrázek, jak mu chutná. Stačilo otevřít dveře do lednice, vyjmout misku a už mi seděl u nohy. Dlouho jsem jej nenapínal, misku položil na zem a chystal se vyndat foťák z pouzdra a "cvaknout" si jeden obrázek, jak Nikovi chutná. A podotýkám, že jsem se moc neloudal. Výsledek? Momentka, kdy Nik už po několikáté "objíždí" jazykem prázdnou misku! Prostě jeho rychlost jsem podcenil. P.S. U našich "squatterů" v pergole na komíně je čilý ruch, neb "zásobování" něčím do zobáku není pro rodiče těchto písklat rozhodně jednoduché. A když jsme u toho čilého ruchu, tak po určitém víkendovém klidu se čilý ruch (doufám) zase vrátí do domu a zítra po návratu z práce budou vidět na některých stěnách už i jiné barvy než jen šedá a bílá :-)

Žádné komentáře: