neděle 22. dubna 2012

Jeden po flámu a druhý po většinu dne se zkoušečkou v ruce

V podstatě dvě naprosto rozdílné podoby právě končící neděle. Mladej dorazil z nočního flámu v čase, kdy moje maličkost si už připravovala nářadí ke studni a do sklepa, abych se pak co nejméně naběhal. To se ale taky nepovedlo. Všechno mi dnes trvalo nějak déle a asi to nebylo jen tím nářadím. To ale bylo mladýmu jedno. Hned zalehl a probudil se až na oběd, aby poté opět zalehl a dospával zřejmě probdělou celou noc, zatímco já se snažil udělat vše pro zprovoznění nového čerpadla s tím, že konečné řešení bude teprve následovat. Proč jen dočasné? Protože i ve sklepě po dokončení úprav chystám podružný rozvaděč a tam by se nejen tyto prvky měly umístit či připojit. Ale finální řešení není ještě na světě, takže s využitím nějakého toho propoje navíc se narodilo toto.  Byť dočasné, ale plně vyhovující požadavkům. Když jsem vše zprovoznil a přepnul nemovitost na užitkovou vodu ze studny, zbývala z neděle přece jen ještě nějaká ta chvilka. A tak podvečerní chvilka na zahradě u balvanu opět nabíjela energii na příští týden. V tu dobu mladej konečně vstal a začal se pídit po nějaké té večeři. Něco (maso) se našlo. Myslel jsem si, že po večeři zajde aspoň na chvilku ven. Ale jen strčil nos mezi dveře a vrátil se opět zalehnout, aby pokračoval v dospávání asi až do zítřejšího rána, kdy dorazí jeho páníček. Ano, ta druhá podoba neděle byla v podání kocoura Nika..

Žádné komentáře: