sobota 21. dubna 2012

Sám doma "dvě" - a docela si to užívám

Od večera pánem celého bytu, ráno servis, na který jsem zvyklý, byť páníčci jsou zase pár dní v trapu. Tentokrát jsem ale před svou výpravou ven dal přednost granulím a maso si nechal na pak. Ven se mi moc nechtělo, ale vymňoukal jsem si to, byť venku docela pršelo. Však jsem taky vypadal, když jsem se vrátil. Prostě jako mokrá myš, což jsem ale záhy napravil a pak už nezbývalo než si dopoledne dáchnout a počkat si na sluníčko. Jakmile začalo pořádně hřát, zahrada byla moje. Jen kdyby tam ten protiva nejezdil s tou sekačkou a nerušil, neb dvakrát jsem musel změnit místo svého vyhřívání se. A když sluničko zapadlo a domácí odjeli do Pardubic, tak jsem to tu opanoval kompletně. Ještě večerní prohlídka okolí a za chvíli zamňoukám za dveřmi a doufám, že jim to hned dojde a pustí mne domů na večeři a do pelíšku. Mňau, mňau, mňau :-)

Žádné komentáře: