úterý 29. července 2014

Pařez zůstane pařezem a ...

Raději ale už nebudu pokračovat. V podstatě by to mohlo být motto části dnešního dne, který se mi ne úplně vydařil, takže dalo dost práce jej celý přiměřeně ustát. Ale že se mi to nějak moc nedařilo, o tom svědčí i pár dnešních kiksů, jako např. zaslání dvou mailů na nesprávnou adresu, zapomenutý deštník na věšáku a papíry, které jsem si chtěl dopředu vyřídit dnes večer, ležící tam, kam jsem si je položil. Tedy na pracovním stole v kanceláři. Tak zítra raději všechno znovu a pořádně. P.S. Ani ta Sparta ve fotbale zatím radost nedělá, a když k tomu přidám podvečerní liják, který mě na chvíli "uvěznil" při cestě k autu, to se vážně bez deštníku nedalo, tak den aby člověk pohledal. Jediná, kdo byla v mém nejbližším okolí v pohodě, byla a určitě i nadále je, číča!

Žádné komentáře: