neděle 7. ledna 2018

Příští víkend snad už na sněhu a v mrazu

Aspoň podle aktuální předpovědi, které se asi už dá trošku věřit.  Ale dnešek zůstává zatím stejný - opět se počasí moc nepředvedlo. Venku na dnešní datum poměrně teplo, ale díky poměrně silnému větru k tomu  pocitová teplota snad pod 0. To jsem usuzoval dle toho, jak mi mrzly ruce, když jsem ze žebříku sundával venkovní vánoční osvětlení. Osvětlení uvnitř bytu jsem taky zvládl, ale později - až mi rozmrzly ruce :-) Musím konstatovat, že to ale byl poměrně slušný trénink na příští víkend, pokud bych si zapomněl rukavice, až pojedeme "černou" z  centra Ramsau do Rőssingu a zpět :-) P.S. A jinak nám tu asi obchází nějaký virus, tak snad se z té zvýšené teploty 37,6°C nic víc nevyklube. Každopádně pět dní před odjezdem na zimní dovolenou to už není něco, co by se mělo brát na lehkou váhu :-( P.S. Bylo by to škoda, nebýt do víkendu úplně fit.

Žádné komentáře: