pátek 14. září 2018

Po delší době zase prší

Sice žádný zázrak, ale na to, aby se ta "zahradní step" zase aspoň trošku vrátila do svých obvyklých barev, by to mohlo stačit.  A o čem bylo těch uplynulých skoro pět pracovních dnů? Hlavně o úspěšné "technické kontrole" mé tělesné schránky, neb mi procházel termín preventivní prohlídky vyžádané zaměstnavatelem. Málem jsem si v jejím rámci ale přivodil "menší úraz", neb jsem z očního odešel asi o chvíli dříve, než jsem měl, a trochu mé stále ještě trochu rozkapané oči asi zaskočil intenzivní sluneční svit venku. Takže při přechodu do temné chodby nedaleké čajovny, kam jsem mířil k doplnění domácích zásob sypaného čaje, jsem se netrefil do částečně otevřených dvoukřídlých bytelných dveří a potkal se s tím zavřeným křídlem. Ale nakonec to nemělo vliv ani "na funkci", takže OK. Pražský program byl opět trošku náročnější díky kumulaci důležitých akcí do tohoto týdne. Ale na druhou stranu doba přála cestování, takže na Jižní spojce a na D11 tentokrát minimum ztraceného času v kolonách. Ale stejně budu o víkendu rád, když si pořádně odpočinu, nejlépe nějakou prací kolem domu či na zahradě, pokud počasí dovolí, neb něco třeba pořešit ještě před příchodem zimy. A po té domácí kuchyni v minulém týdnu jsem zvolil pro tento týden změnu a trošku to odlehčil tou asijskou. P.S. To vpravo se jmenuje Bun cha a je to vietnamská specialita.

Žádné komentáře: