pátek 12. října 2018

Závěr týdne na Panství kousek od Dobříše

 Týden to byl opět velmi rušný, neb u většiny kolegů bylo třeba zvládnout vše za jeho polovinu, aby druhou "skoropolovinu" týdne strávili na závěrečném semináři dvouletého firemního vzdělávání v konferenčních prostorách hotelu Panství. Na rozdíl od nich jsem si já tentokrát mohl úkoly rozložit až do čtvrtka , neb mne tam čekala jen závěrečná společná večeře doplněná jako překvapení pro účastníky vzdělávání trochou té společenské etikety, abych je opustil dnes ráno po snídani a vrátil se do firmy. A jelikož se s tancem setkáváme méně než s různými společenskými událostmi doplněným jídlem, tak to překvapení bylo o etiketě při stolování. A to hned na praktickém příkladu k tomu účelu připravené servírované vícechodové večeře, takže mohu, a asi nejen já, potvrdit slova lektora, že na takové akce se nepřicházíte hlavně najíst, ale zvládnout je "bez ztráty kytičky". Překvapivě asi nejzáludnější byla knedlíčková polévka. Takže se nebylo čemu divit, když jsem jí v podstatě dojídal úplně studenou :-)  Každopádně to ale bylo vítané zpestření, které zase trošku osvěžilo návyky většiny z nás. Ale jelikož také platí, že všeho s mírou, tak po večeři se už nikdo moc nedíval, kdy se napije hostitelka a co a kam se lžičkou u espressa :-)



Žádné komentáře: