pondělí 12. srpna 2019

Jednoduchá rovnice: 4x nahoru = 4x Mythos

Nějaká odměna prostě musí být, že :-)  Zejména, když už ten výstup, aspoň ten poslední, tedy dnešní a v pořadí čtvrtý lze snad považovat za slušný sportovní výkon. Myslím těch něco přes 20 minut, když odečtu krátkou zastávku u kapličky. On ani ten čas dolů nebyl zase tak zlý, když přihlédnu k dnešním podmínkám. Ale ať byl jaký byl, já jsem si i to dnešní ráno opět parádně užil a asi jsem si nemohl přát lepší vstup do posledního celého dne tady, byť i on už bude od snídaně jen "odpočinkový". P.S. Tak mne napadá, že jsem se chtěl ještě podívat k místnímu kostelu, neb ten jsme sice už viděli dvakrát, ale vždy to bylo přes sklo autobusu. Tak uvidíme, zda se nějaká jeho fotka ještě podaří "bez filtru" okna autobusu :-)

Žádné komentáře: