neděle 29. září 2019

Směsice či mišmaš prvního podzimního týdne

 Ano, jak to tak vypadá, do tohoto týdne se kromě toho obvyklého, co mne v podstatě provází každým týdnem, stačilo vejít ještě docela dost toho zajímavého. Aspoň pro mne. Z toho "obvyklého" stojí určitě za pozornost počasí tohoto týdne, ve kterém se střídalo teplo a zima, bezvětří a hodně větrno, sluníčko a déšť a stačily to doprovodit i ranní mlhy. Asi tak to má být, když se babí léto přetahuje s podzimem. Když už jsme u toho počasí, tak jsem si ve čtvrtek připadal jako "lovec duhy", kterému se úlovek podařil, neboť po pár kilometrech jízdy na D11 jsem vjel do místa, kde vznikala. A jelikož jsem byl rychlejší než postupující fronta, tak pak už to bylo jen o stěračích a tmavé obloze. Na druhou stranu je auto zase na pár dní zbaveno prachu. Jinak jsem ani v tomto týdnu nenechal v nečinnosti krokoměr, takže po svých se to povedlo k zaparkovanému autu u firmy zase jednou z Velkého náměstí po svých. A ani zámek v Hrádku u Nechanic z tohoto pohledu nebyl výjimkou. Tam jsem ale měl nejen jiné oblečení, ale hlavně i jiné boty :-).  P.S. Prahu jsem tentokrát zakončil téměř symbolicky - roli převzalo hořké cappuccino a Panna Cotta s obzvláště kyselým ovocem. Navíc bez žádného obrázku, který by pobyt v ní v tomto týdnu nějak dokumentoval.

Žádné komentáře: