neděle 21. srpna 2022

"Tvrdá" strava bude mít definitivně pár měsíců pauzu

Vlastně vždyť už i nějakou dobu měla, ale postupně. Pomalu již tradiční čtvrteční "plechárna" při návštěvě města byla, jak to tak vypadá, na nějaký čas tím posledním jídlem s většími a hlavně tvrdšími kousky. Z páteční vycházky do fakultky k bankomatu ČSOB jsem si tentokrát místo faktury odnesl jen doporučení, že po nějaký čas by nebylo od věci si upravit jídelníček a vyhnout se tentokrát všemu, co nějak více "zaměstnává" zuby. Navíc pro ty nejbližší dny by bylo nejlepší jíst jen to měkké a kašovité. Ač si moc "radit" nenechávám, tentokrát jsem to doporučení vzal vážně a ani jsem se nemusel moc přemlouvat. Stačilo totiž se od tohoto doporučení jen málo odchýlit a já jsem pak odpoledne málem chodil po stropě. A jelikož ta úprava jídelníčku byla jen jedním z devatera doporučení, které jsem spolu s krabičkou bílých tabletek obdržel, asi se není čemu divit, že ten víkend byl hodně klidný. Stejně tak i víkendové posvícení. Pár těch povidlových i tvarohových koláčků ale u odpoledního čaje nechybělo :-) Co určitě potěšilo, bylo těch dnešních 10 mm dešťových srážek, které sice stačily zavlažit jen do hloubky několika centimetrů, ale aspoň naplnily z větší části sudy na dešťovou vodu. Takže zahradu nakonec nečeká zálivka tvrdou studniční vodou, byť tomu unikla "o fous". 





Žádné komentáře: