středa 10. května 2023

V šest večer u Paříže

Přesun doby začátku konání lekce jógy do večerního času a pár chybějících věcí doma (samozřejmě jen těch, které se dají pořídit ve městě po šesté hodině večerní) mne po dnešní pracovní "směně" kolem domu "zvednul" z gauče, abych se svezl autem do města a tam zkusil v čase konání kursu jógy ty tři věci vyřídit. Nakonec jich bylo pět, když jsem se vrátil domů, tak jsem si nakonec ještě na jednu vzpomněl, ale stejně zůstalo u těch tří, neb pro ty zbývající dvě byl "smolík".  A jakou roli v tom hraje ta Paříž, když jsem na to byl sám a trasa na těch necelých devadesát minut začínala a končila v Auparku a pomyslnou otočku měla na Velkém náměstí? Prostě právě v šest hodin večer jsem ji na Baťkově náměstí míjel, když jsem mířil po pěší zóně do Dobré čajovny a poté do pražírny kávy Pepe Coffee. P.S. Dnešní krásné, byť hodně větrné počasí by ještě zítra mohlo snad s mírnějším větrem a bez toho deště chvilku vydržet, takže zítra ráno směr Pec pod Sněžkou. Podle počasí na cestě uvidím, zda nevystoupím v Jánkách, což by znamenalo, že bych Sněžku vyměnil za Černou horu a k Výrovce bych se dostal přes Liščí horu. Ale nepředbíhejme, ráno většinou bývá moudřejší večera.



Žádné komentáře: