středa 26. července 2023

Ten postup do "finále" jsem si dnes opravdu vyseděl

S představou, jak se "jedenáctkou busem" dnes z Hradce vrátím, sním si něco "kašovitého" a poté i něco studeného, abych se pak odpoledne věnoval restům, vzala za své někdy kolem desáté, když po cca dvou hodinách sezení na křesle padlo, že dnešní návštěva v 1. patře budovy č.11 nebude zase tak krátká a navíc bude mít po polední přestávce i odpolední pokračování. Prostě jsem jako obvykle neodhadl, co všechno je třeba, aby se člověk dále přiblížil k finálnímu řešení. Tentokrát to ale byl skok už přímo do finále. Takže byť na zklidnění padla odpoledne skoro celá Vienetta, neb na odpolední výkony jsem už anestézi odmítl, abych večer na zastupitelstvu mohl "otevřít pusu" a nevypadal jako po pár "přes hubu",  nastalo veliké uspokojení, když mi byla na základě konstatování, že je vše ok a připraveno na finální řešení, předložena k podpisu smlouva na něj s tím, že termíny na její realizaci obdržím během příštího týdne. Člověk by si řekl, že nic zvláštního, ale pro mne je to už viditelný brzký konec mého osobního "Projektu 3Z" a otevření se všemu tomu, co zůstávalo na pozadí, když byl Projekt "3Z" upřednostňován. P.S. Polední pauza byla tentokrát na lavičce proti soutoku se dvěma ovocnými kapsičkami na posilněnou :-) Jen od toho deště jsem si, ale asi nejen já, sliboval více.




Žádné komentáře: