úterý 18. července 2023

Dopoledne začalo pár kilometry v kanále

Při hledání dalších míst k návštěvě formou pěší vycházky mne na mapě upoutala vodní nádrž za kopcem, takže jsem si dal dohromady betonový kanál za hotelem a pár pohledů z okna autobusu při cestě z letiště do hotelu a bylo jasno. A proč volit značenu turistickou cestu, co prochází kousek od ní,  když mne tam může dovést ten prázdný kanál.  Sice jsem věděl, že na jeho konci by měl být cíl, ale s délkou pobytu v kanále se stále více na mysl dostávala otázka, jak z něj. Tam, kde to nebylo kolmé, jsem si to sice párkrát cvičně zkusil, ale bez úspěchu. A tak jsem se smiřoval s tím, že na konci zjistím, že nic neuvidím a zpět to bude nutno až k moři stejnou cestou. To první vyšlo, neb jsem skončil těsně pod přepadem, kde už nějaká voda byla a trochu naplaveného bahna. Představa, že odsud to v pohodě půjde, ale  nebyla úplně přesná, ale třetí pokus znamenal, že jsme se pak už přitáhl a vylezl z kanálu ven. To ale nic neznamenalo, neb jsem se ocitl uprostřed stavby a vzhledem k tomu, že se tam něco dělo a pohled zpět z cesty přinesl pár zákazových cedulí pro ty, co by sem chtěli jít o cestě, tak jsem to otočil, "obešel zábrany a po řádné cestě se vrátil na pobřeží, když jsem cestou asi třikrát po mostě přešel kanál. Plány tedy nevyšly, tak co zkusit druhý kostelík nad městečkem, když se mi tam napoprvé nepodařilo najít cestu. Resp. ona byla, ale netušil jsem, že nevede jen před verandu jednoho domku, ale pokračuje kolem a pak nad něj. Obrázky odtud, zejména když mi nějaká dobrá duše kostelík otevřela, potěšily a navíc jsem se do zálivu podíval z místa na výběžku o dalších pár metrů výše.


Žádné komentáře: