úterý 3. listopadu 2009

Dej přednost letadlům v obou směrech

Venku tma jak v pytli, na okno tluče drobný déšť a občas tu profrčí nějaký ten vlak. Toť aktuální pohled na svět mezi čtyřmi stěnami kladenského hotelu La Park, který mi bude "útočištěm" po dobu následujících dvou celých dnů, kdy bych si zde měl v rámci firemního vzdělávání "prosvištět" své znalosti z oblasti projektového řízení. Téma rozhodně není cizí, vždyť v nedávné době jsem jej občas pro dvě agentury i přednášel, takže by to mělo být v pohodě a mohlo by dojít i na nějaké ty restíky z práce, neb na rozdíl od předchozích školení jsem přidal i nocleh. Dvakrát denně se z domova harcovat v té největší špičce ještě k tomu přes celou Prahu, to se mi opravdu nechtělo, byť těch dnešních cca 30 km z pražské kanceláře sem jsem projel v pohodě a poměrně i rychle, abych v podstatě jen "vyměnil židli a stůl" z jiné, zapnul počítač, připojil se do netu a pokračoval v práci. Cestou sem jsem si vzpomněl na loňskou dovolenou, kde jsme okukovali startující letadla na samém kraji dráhy. Proč? Když jsem viděl na silnici značku omezující rychlost na 30 km/hod. a k tomu ještě druhou výstražnou upozorňující na letadla, tak jsem si říkal, že Ruzyně je už přeci daleko na podobné okukování, tak co to může být? A najednou koukám a já i auto přede mnou jedeme po silnici přetínající vyznačenou přistávací dráhu. Prostě aby byla travnatá letištní dráha dostatečně dlouhá, využily se louky po obou stranách silnice. Ta je samozřejmě dokonale spojuje, tedy nemá zde žádnou zvláštní krajnici natož příkop :-) A byť je tu provoz spíše ojedinělý, tak dávat bacha musí jak řidiči tak i piloti. Btw. jak by se asi šéf tvářil, kdybych se mu snažil tvrdit, že jsem se cestou na školení srazil s letadlem a poškodil svěřené auto :-)

Žádné komentáře: