sobota 14. ledna 2017

Unaveni jsou po dnešku snad všichni

Nejen naši cestovatelé po dnešní hlavně díky počasí docela náročné cestě (v jejím samém závěru si to prý docela "užili"), ale i domácí. Ti po návštěvě snad všech sportovních obchodů v širokém okolí (tentokrát se ale podařilo sehnat snad vše chybějící ve výbavě pro jejich týdenní běžkování pod Dachsteinem) a polední návštěvě u náčelníka v Pardubicích. A abych nezapomněl, nakonec vlastně i já, který jsem pro změnu dnešek prožil ve "strážní službě", když doma nikdo nebyl. Docela to byla fuška to tu dnes uhlídat, jak usoudili domácí podle množství mých stop v čerstvě napadlém sněhu. A tak za odměnu zbytek odpoledne až do večerního krmení jsem trávil v teple ve společnosti domácího, který vedle v pokoji cosi neustále spisoval do počítače. P.S. Teď jsem ještě chvilku asistoval u úklidu sněhu na dvoře a prohrnutí cesty ke kotci, aby mi za chvíli donesli granule a den už jsem zakončil ve své boudě.


Žádné komentáře: