čtvrtek 12. ledna 2017

Manuál je už historií, třeba zvládnout automat

Ráno menší překvapení. Nejen další sněhová nadílka, ale změna s autem  neb to neskončilo jen u jeho kontroly, ale vzhledem k tomu, že dorazily dokumenty i registrační značka už k tomu novému, tak jsme se domluvili, že není nutno čekat na některé drobnosti, které dorazí v příštím týdnu, a rovnou proběhne výměna starého za nové. A tak se dopoledne i stalo. Převzetí proběhlo relativně v pohodě, instruktáž byla taky pro mne srozumitelná, jen praktické zkušenosti s automatem chyběly. A tak nebudu zastírat, že jsem určité obavy z odjezdu z firmy měl, takže ten začátek byl tak nějak „třikrát měř a jednou řež“ J Jak mi všichni říkali, člověk si zvykne rychle, ale chce to si ujet pár kilometrů a řešit přitom i nějakou tu dopravní situaci. Pár kilometrů, tedy přesněji deset, bylo na cestě domů, kdy levá noha i pravá ruka trošku s sebou v určitých situacích ještě „cukaly“. Ale až na jedno poměrně prudké zabrždění (nikdo za mnou nebyl) a snahu se rozjet při omylem zařazeném neutrálu byla jízda domů v pohodě. A aby nezůstalo jen u té desítky, zejména když byla skoro prázdná nádrž, tak jsem přidal pár kilometrů po pražské k nejbližší pumpě, aby došlo i na něco jiného než jsem si zkusil cestou domů. Po zaparkování auta následovalo „uklidnění“ se na běžkách, aby ten zážitek z dnešního dne byl kompletní J

Žádné komentáře: