středa 13. listopadu 2019

Tentokrát jen s menším zpožděním

Tak i k nám dorazil, byť s menším zpožděním první sníh blížící se zimy. Sice zůstal jen na chladnějších místech, ale je tu. Ani zde ale dlouho nevydrží, zejména když se na další dny vrací oteplení a o víkendu by někde mělo být i kolem 15°C. Ale informace, že se blíží zima, byla takto zřejmá i pro silničáře :-) Praha je tento týden už od pondělka, tak snad aspoň ten pátek dopadne na HK. P.S. "Vánoce" už jsou pomalu v plném proudu, aspoň co do výzdoby, takže se nelze divit, když jsem se do jejich "zajetí" dostal v rámci ranního středečního mentoringu u cappuciina ve Starbucksu v Arkádách. Ale proti těm, co zde tráví více času, jsem si já tady dnes "jen dva prstíčky ohřál, a hned jsem zase šel". Přesto jsem si pár vánočních melodií (několikrát ty Gingle Bells) vyslechl.

Žádné komentáře: