čtvrtek 3. září 2020

Jeden podpis a končí šest zajímavých pracovních let

Jak jsem se nakonec rozhodl, vyplývá už z nadpisu. Prostě jsme se nepotkali s pohledem na další postup a hlavně organizační zajištění závěrečné transformace firmy a já jsem usoudil, že ani nalezení jiné možnosti mého působení ve firmě by to nejen nezměnilo, ale hlavně v tom nevidím ani žádný přínos pro obě strany. A tak po několika posledních jednáních o možnostech uplatnění v této oblasti uvnitř skupiny jsem se rozhodl akceptovat organizační změnu a přijmout z tohoto titulu výpověď ze stávajícího pracovního poměru. Což jsem dnes stvrdil i svým podpisem. A jelikož připravená změna mění stávající způsob obsluhy, kdy ze současného způsobu se „předávají“ beze změny jen vybrané činnosti a plnění, což je v podstatě průběžně zajišťováno již při zástupech za dovolenou atd., tak ani nevidím důvod na delší setrvání ve firmě než do konce tohoto měsíce.  Tím se uzavírá pro mne (pokud se ještě nestane opravdu něco mimořádného) jedna část, tedy existující „interní“ možnosti. Teď nezbývá než vše tam příslušně ukončit a přepnout se svým pohledem na možnosti, které se nabízejí od 1.10.2020 jinde. A „překvapivě“ už to nemusí být jen nový pracovní poměr v pozici zaměstnance, ale i jeho další formy, resp. jiné pozice či role odpovídající vybrané „strategii“ pro další období.  Ale k tomu třeba si dát dohromady max. informací, což bude vyžadovat určitý prostor. Takže jediné, co po dnešku vím, je to, že zřejmě zbytek tohoto roku, navíc s očekáváním dalšího zhoršení epidemické situace, bude spolu s max. ochranou zdraví o nalezení řešení, které už bude v sobě zahrnovat i určitý příjem, na který jsem si „vydělal“ v rámci do této doby odpracovaných let. P.S. Příště, až půjdu po náplavce, už nesmím zapomenout rohlík :-)



Žádné komentáře: