pátek 4. září 2020

A je to venku, tak to jedeme „rozchodit“

Ano, přiznám se, že do času včerejšího podpisu pracovněprávních dokumentů jsem to nakonec přijaté řešení s nikým z mých nejbližších, tedy ani s podřízenými ani s domácími, nekonzultoval, a že k tomu podpisu asi mířím, věděli od termínu finálního schválení změny jen kolegové z vedení firmy a zástupce personalistiky připravující příslušné dokumenty. Takže „překvapení“, neboť i kolegové se domnívali, že „projdu“ i touto změnou a objevím se na jedné z dosud neobsazených pozic základní kostry budoucí organizační struktury. A domácí? Ti se ani nedomnívali, neb jsem tyto pracovní věci doma neřešil s tím, že jsem to viděl díky otevřenému řešení situace s více variantami jako téma, k němuž si domácí diskusi můžeme ušetřit a říci si to, až jak to bude vypadat. Že to je dvousečné, o tom ale žádná. A tak se i stalo. „Překvapení“ bylo tedy i doma, ale věřím, že vše, co mne k tomu rozhodnutí vedlo, se mi dnes povedlo objasnit spolu s představou o mém fungování v nejbližším období. Místo k tomu bylo trošku symbolické. Během času, kdy jsme jeli na víkend pod Lysou horu. Proč symbolické? Protože značnou část svého času jsem v uplynulých letech věnoval volantu. A to bych chtěl v „novém“ řešení už zásadně omezit. Tak uvidíme, co v tom přinesou další dny. Teď ale už k tomuto víkendu. Cesta do Ostravice poměrně v pohodě, byť jsme vyrazili o chvilku déle, než jsme plánovali. Ale páteční „zácpy“ nás dostihly až pod Ostravou, takže příjezd byl téměř za světla, a tak jsme se měli možnost před večeří i kousek projít a „zorientovat se“. Zítra to bude nahoru po červené a mělo by nám přát počasí. P.S. Ano, i my míříme zítra na vrchol Lysé hory :-)


Žádné komentáře: