pátek 25. září 2020

Poslední celý pracovní týden ve firmě končí

Člověk se pomalu nestačil ohlédnout a mám před sebou už jen poslední dva pracovní dny ve stávajícím zaměstnání. Ale snad se vše podařilo tak, aby ten odchod byl nejen "bez ztráty kytičky", ale i s přátelským rozloučením. Díky současné situaci je to naplánováno jako taková "rychlá káva se zákuskem a chlebíčkem" v prostoru umožňujícím zachovat si patřičný odstup. Myšleno jen z toho epidemického hlediska. Na tento týden vyšla ještě jedna méně pracovní schůzka na rozloučenou v Hradci Králové. Tentokrát je ale na přiloženém obrázku "hrnec čokolády se šlehačkou", který si k tomu objednal jeden z mých kolegů. Díky opatřením a povolení jen nezbytných pracovních cest byla první půlka tohoto týdne v Hradci Králové, ale telefon se "žhavil" téměř nepřetržitě. Ve čtvrtek jsem změnil lokalitu a pracovně se vypravil do Ostravy, abych se svými kolegy ještě osobně probral některé věci a pro to ostatní využili polední pauzu, během které jsme společně poobědvali v osvědčené restauraci nedaleko firmy, tedy u Řeků v restauraci Delphi. Na zpáteční cestě jsem splnil ještě jeden úkol. Kolegyně, která nakonec nemohla jet se mnou, tak si přála přivézt pravý frgál, takže kam jinam než k Anežce, kde jsme byli před necelými třemi týdny, když jsme se vraceli od Lysé hora. Pátek už byl opět v Hradci Králové, tak jsem využil možnosti a než jsem jel po poledni na zbytek dne (dnes "poloviční home-office") domů, zašel jsem se podívat, kam bych se v závěru příštího týdne měl dostavit. Vypravil jsem se poměrně nalehko, takže jsem nejen zmokl, ale když jsem čekal na přechodu až přejede jedno auto kolem, tak jsem si nevšiml kaluže. A právě toto auto vjelo doprostřed kaluže a dál to popisovat snad nemusím. Bohužel než jsem se vzpamatoval, tak bylo pryč, takže žádný odjezd hned domů, ale nejdříve chvilka u topení, aby ze člověka aspoň "nekapalo". A v botách aby nečvachtalo, k tomu posloužilo několik volných výtisků novin z firemní přihrádky na chodbě. A co se událo kolem? To téměř přesně vystihují titulky novin na přiloženém obrázku, prostě takový zmatečný pel mel před tím, než zase bude nějaká změna v hodnocení situace. P.S. A ani Clif nezahálel, úpravy záhonů po sklizni pokračují. Jen nikdy nevím, jestli to je zatím jen podmítka nebo už orba :-)






Žádné komentáře: