úterý 27. dubna 2021

Snad už ta chladná rána máme za sebou

Aspoň pro ty nejbližší dny, i když "v záloze" ještě mohou (ale také nemusí) čekat ledoví muži Pankrác, Servác a Bonifác.  Ale netřeba je přivolávat, tedy ty mrazy. Když se včera dostala teplota nad 5°C, řekl jsem si, že to ještě chvíli potrvá, než bude možno venku pokračovat v natírání, a tak jsem se převlékl do sportovního a na úvod dalšího týdne si vyrazil udělat opět něco pro své zdraví, byť někdy po návratu o tom někdy pochybuji, zda tomu tak je resp. bylo.  Tentokrát ale s jednou plánovanou zastávkou na čaj v Těchlovicích. Až do Těchlovic to tentokrát nakonec bylo jen po silnici. Chtěl jsem tam totiž dorazit v domluvený čas a jelikož mi to včera nějak moc "moc neběželo", tak jsem les u Hrádku a zámek nad ním tentokrát vynechal a z Radostova zamířil rovnou do Těchlovic.  Čas jsem sice stihnul, návštěva byl prima strávený čas, díky za něj, ale nebyl bych to já, takže ty zbylé km plánovaného půlmaratónu bylo třeba ještě "dohnat". Prostě plán je plán a ten by se měl plnit. Takže místo původně plánovaného návratu domů už jen lehkou procházkou nejkratší cestou jsem si ještě otestoval jeden "nový" povrch z cihlové drti a poté i stav okolních lesních cest, abych těch pět kilometrů ještě doplnil. Na rovinu, pěkně jsem se na té zastávce rozseděl, takže jsem se musel dost přemlouvat. A nebylo divu, že ten konec už celkový čas nejenže nevylepšil, ale ještě mu přidal. To však nic nezměnilo na tom, že s dopolednem byla maximální spokojenost a když se k tomu ještě doplnila "polední tečka", natírat se mi pak už moc nechtělo. I to se ale nakonec zlomilo a natíralo se, vždyť to byl plán :-) Stejně se zlomilo i to, že po tom dopoledním výkonu už nebudu chtít pokoušet půlmaratón s cílem překonat rodinný rekord z r. 2009, tj. čas 2:17 hod. Takže ještě to nevzdávám, ale musím se vrátit o "kousek" zpět a stavět to zase postupně jako před tou Jiz50. Tedy od kratších a hlavně rychleji zvládnutých úseků, aby někdy na konci léta jsem si to zase zkusil. Zas tak špatný základ není, aby nebyla šance, že to letos nakonec dopadne. Samozřejmě v jednom zápřahu, tedy bez nějaké přestávky a hlavně už opět se správným občerstvením a pitným režimem, neb jeden "Brumík" na desátém km určitě není to pravé. P.S. Novinové titulky tu současnou "nejistou" dobu ještě zesilují, jak to tak u informací na první stránce bývá, ale o svůj úsudek se jimi připravit nenechávám, vlastní hlava a filtr v ní zatím fungují spolehlivě :-)




Žádné komentáře: