pátek 24. září 2021

Na pár dní se vrací léto

S vidinou návratu léta na několik příštích dnů se trošku pozměnily plány a když se k nim přidala i zvědavost, nebylo divu, že jsem se včera v popoledních hodinách zase octl v zámeckém parku Hrádku u Nechanic. Tentokrát to ale bylo už spíše "piánko", tedy hlavně cesta zpět, přestože jsem si tam tentokrát udělal půlhodinku pauzu v zahrádce kavárny Anny z Harrachu. To byl ten hlavní důvod, neb jsem byl zvědavý, co má být to překvapení v jejich zářijové nabídce, kde se objevilo "Dýňové latté s makronkou". A jaké bylo? Vím, že asi nepotěším kávové klasiky, ale fakt dobrý. I tu šlehačku jsem dal, což se ale asi promítlo do toho o třetinu delšího času na cestu zpět :-) Na druhou stranu "obědvat" se nějak musí a já jsem si to načasoval právě do toho poledního času, neb dopoledne byl na programu Hradec Králové s návštěvami pár institucí. Dnes už se to sportování promítlo i přes téměř letní počasí jen do dopolední vycházky s Clifem, neb  o víkendu tu zase po půl roce čekáme "mobilní sběrné místo" pro komunální odpad a bylo třeba se na to trošku připravit. P.S. Moc se toho ale nenashromáždilo, takže to bude na jednu otočku na parkoviště před hospodou.


Žádné komentáře: