úterý 21. září 2021

Něco mi říkalo, že bude zvonit pošťačka

Dnešní ráno začalo "soubojem" s budíkem, neb se mi nějak nedařilo jej vypnout. Takže asi nebylo divu, že jsem jej po třetím upozornění zbavil baterek. Navíc nebyl nastaven na moje vstávání. Na hodinu se pokoušet usnout už nemělo cenu, takže jsem si ráno vše posunul o hodinu dopředu a říkal jsem si, že bych tedy mohl zase vyrazit na chvilku do lesa a podívat se po nějakých houbách. Ale spíše se vyvětrat. Něco mi ale říkalo, abych dopoledne nikam nechodil, pokud se v dalších dnech nechci projít na poštu do Libčan. A tak jsem vydržel a ono to klaplo. Takže přesně po šedesáti dnech od podání žádosti dorazilo rozhodnutí ve znění a obsahu, který jsem očekával. Takže s ním v příštím týdnu uzavřu mé fungování v posledních dvanácti měsících a v pátek otočím na další čistý list, na kterém se začnou psát zážitky a události další životní etapy.



Žádné komentáře: