pátek 3. září 2021

Tentokrát na západ od centra Hradce Králové

Když jsme byli s kolegou nedávno na obědě v Roudničce, domluvili jsme se, že příště to bude na opačnou stranu, takže volba padla na několikrát osvědčený Pivovar Beránek. Předcházelo tomu dopolední zařizování pár věcí ve městě, takže do Stěžer jsem se tentokrát dostal MHD, ze které jsem si poprvé mohl prohlédnout , jak pokračuje prodloužení D11 hned za sjezdem do Hradec Králové. Stejně jako v Roudničce nám i zde přálo počasí, takže jsme si to tu užili na venkovní zahrádce. Zpět jsem  původně měl v plánu sice po svých, když to je taková procházka na 3/4 hodiny, ale nakonec jsem nepohrdnul dovozem až před dům, čehož jsem využil a zakoupil pár lahví místního speciálu, abych sobě i do Pardubic zase udělal radost nějakým dárkem "z výletu" :-)  P.S. A byť hruškový cheesecake byl skvělý, domácí švesťáky určitě nepřekoná. 


Žádné komentáře: