pondělí 27. června 2022

Vedro nepolevuje, ale za dveřmi je deštivý týden

 Už teď je venku skoro 27°C a jen tak se to asi dnes nezastaví. Navíc se trošku mění plány, takže to odpoledne s podvečerním návratem bude na cestách a docela horké, byť něco "sundá" klimatizace a něco studeného na osvěžení.  K tomu všemu mám ještě pocit, že to dnešní odpoledne by mohlo překonat víkendové vedro.  Uplynulý víkend byl tentokrát o hodně brzkém vstávání, neb v sobotu jsme chtěli ráno s Clifem vyrazit zase po delší době až za druhou silnici, tak to chtělo maximálně využít ranních "chládku" a to samé platilo i pro neděli s tím rozdílem, že Clif zůstal doma a já jsem si to dal na Hrádek a zpět. Tam jsem dorazil akorát, když zrovna otevírali park, takže jsem byl nejen jeho prvním ale i po dobu mého pobytu tam, kdy jsem se chvilku "kochal", jediným návštěvníkem. Tam jsem také zjistil, že jsem si na mobilu nepovolil sledování polohy, takže určitě pěkný výkon při cestě tam zůstal "nezaznamenán" a pro dnešek musí stačit jen návrat zpět. Mimochodem asi to už byla ta úplně nejkratší trasa, kterou se dá od nás dostat na zámek aniž by člověk musel překonávat nějaké překážky, ploty apod. V zimě, kdyby byl sníh, tak by to asi neplatilo, ale taková příležitost si to na běžkách zkusit, zatím nenastala. Ale kdo ví. Víkend přinesl nejen trošku toho slavení a debaty o plánech na letošní prázdniny, ale i pod "hrozbou"  deštivého týdne první větší sklizeň, což byl česnek. Na jednu stranu spokojenost, na druhou, že asi budu uvažovat o obměně poloviny sadby.  Večer po západu slunce a hlavně po zalití se předvedla další vlna zahradní květeny, takže po odkvetlých růžích  to tu  na pár dní "převzaly" hlavně lilie. P.S. Ale ani za oknem to "nezaostává". O tom ale obrázek až příště.







Žádné komentáře: