neděle 18. prosince 2022

Že by mráz kulminoval a Vánoce byly zase bez ?

Myšleno beze sněhu. Ale že by aspoň nějaký nezůstal, zejména u borovice, kde se jej povedlo navršit do pár desítek centimetrů výšky, tomu už nevěřím, takže nějaký tu bude a třeba i v těch několika následujících mrazivých dnech ještě něco připadne, aby to tomu úplnému roztátí odolalo. A co by mohlo stát za řeč z celého již téměř uplynulého víkendu? Asi jen to počasí, které ničemu zajímavému (aspoň v našich končinách) až na jednu malou chvilku moc nepřálo, takže až na dnešní dopoledne, přesněji řečeno ráno, bylo téměř vše pod střechou. Dopoledne začalo hodně brzy ráno cestou do města v rámci které se mi podařilo "odzkoušet" místní inteligentní dopravní systém, což se za obvyklého provozu přes den nemůže nikdy podařit. Při průjezdu městem jsem si připadal, jako bych řídil vozidlo s absolutní předností v jízdě, jak na každé křižovatce mi naskakovala zelená, aniž jsem musel zastavit.  A když už jsem tam byl, tak proč si zrovna nesplnit cíl vidět nějaký z hradeckých vánočních stromů rozsvícený. Povedlo se to hned se dvěma, samozřejmě nikde ani živáčka, takže se naskytly i další zajímavé pohledy, jako třeba pěší zóna z Masarykova náměstí k Labi. Opět za obvyklého času nedosažitelné. Potom už řádně vyvětrán jsem už ještě absolvoval "podle lístečku" krátkou procházku téměř liduprázdným Albertem, abych přešel do sobotního "módu" a uklidil se na zbytek dne už pod střechu. Zítra k té bílé kolem přibyde ještě setkání se snad už posledním letošním "bílým pláštěm" a pak už nezbývá, než to  začít posouvat do stavu, abychom si i ty letošní vánoční svátky co nejlépe užili. A že budou opět něčím jiné? Takový už je holt život a navíc přece pro většinu toho platí známe "jaký si to uděláme, takový to budeme mít". P.S. Zítra by se třeba už mohlo podařit usadit vánoční jedli do stojanu  a připravit místo pro její umístění :-)





Žádné komentáře: