A rozhodně nebyl výsledkem několika posledních týdnů či měsíců, neb vzájemný vztah byl navázán před více než 25 lety. Pravda, těch dílčích rozchodů a návratů bylo, jak se nedařilo poskytovat služby na deklarované úrovni, více. Nejprve zrušení pevné linky, potom po několikaleté peripetii, když každý rok využívání této služby byl spojen s vyjednáváním o poskytované kvalitě a poskytovaných slevách, i pevného Internetu. Nakonec zůstal jen mobil a v rámci něj to základní, tedy hovory, SMS a mobilní data v rozsahu potřebném pro komunikaci a přístup k informacím. Tedy žádná TV, filmy apod. A to nám po několik posledních let k plné spokojenosti garantoval jeden z partnerů 02. Když s ním skončila naše spolupráce, zdálo se logickým krokem přejít od partnera O2 přímo k O2. Ale co se zdá, bývá většinou sen, takže po seznámení se s nabídkami tarifů na Internetu, diskusi v obchodní kanceláři a následně i s obchodním oddělením, kdy nejbližší možný tarif nebyl akceptovatelný z hlediska ceny, nastoupila obvyklá jejich strategie. Tj. přidávání různých (nechtěných) služeb k němu zdarma či se slevou a nabízení dalších slev, jejichž platnost má většinou jepičí charakter a přidávané služby zdarma resp. s nimi vytvořený balíček se po čase stane předmětem "rekonstrukce" a bude plně zpoplatněn. Takže nebylo divu, že po těch letech velmi rychle už došla trpělivost a poohlédli jsme se jinde. A? Na první dobrou nalezen tarif s lepšími parametry a podstatně nižší cenou, poté telefonický dotaz na jeho potvrzení a smluvní zajištění a poté již jen krátká návštěva obchodní kanceláře, uzavření smluv, převzetí nových SIMM karet a v dnešních ranních hodinách převedení našich telefonních čísel k "červenobílým". Dopolední "kontrola" ukázala, že vše funguje, jak má. P.S. Prázdninový balíček na dalších 30 GB zdarma na uvítanou byl k tomu všemu příjemným bonusem.
Žádné komentáře:
Okomentovat