středa 28. října 2009

Nic nestojí věčně ...

A tak se lokalita Pražské Předměstí v HK loučí s jedním z dalších "orientačních bodů", nonstop restaurací/barem atd. v jednom - PAVOUKem. Pravda, nahlédl jsem dovnitř jen jednou, takže nemohu hodnotit, jaký byl. Pro mě to byl prostě jeden z orientačních bodů ve městě. Co mě ale zajímá, je, co místo něj bude. Že by dalších 6 parkovacích míst, protažení místního parčíku o pár metrů či za c) úplně něco jiného? Necháme se překvapit (my neznalí, neb určitě v nějakých plánech už je to naprosto jasné). Ale jelikož většinou "céééé je správně" ... tak to zde bude asi něco kolem silnice s ohledem na uvažovanou výstavbu přes ulici. A jedna poznámka úplně od tématu, byť by se dalo říci, že něco jiného začíná, byť před 365 dny, ale co to je, že? Dnes právě před rokem vznikla tato "elektronická domácí drbna" a těchto pár řádek završuje rok její existence. O čem všem a s kým vším to bylo, se lze dočíst v pravém sloupci, a byť jde o "výročí" v kontextu dnešního státního svátku naprosto nicotné, přání mnoha dalších řádků a fotografií dokumentujících zajímavé zážitky kolem nás se symbolickým dortem z naší domácí produkce je ale určitě na místě.

1 komentář:

Zdeňka řekl(a)...

Tak taky gratuluji k té první svíčce a samozřejmě se připojuji s přáním ještě mnoha článků a foto, neb mně šetříš kredit potažmo i korunky MV a jsem celkem slušně informována o dění u vás. A co nesnesou tyto stránky zdrbnem pak hromadně pod "Pergolou". Jo a super, že jsi přežil "smrtelnou pánskou nemoc na 7 písmen" (nebo si mrcha přelezla na tu slabší polovičku?) Tak zítra pa a bacily neberu. Z.