úterý 5. března 2013

Trošku jiné úterý, než obvyklé bývá

A v čem že byl dnešní den, tedy to zmíněné úterý,  jiný kromě toho, jak vypadá normální pracovní den? Že se venku konečně na delší dobu zase objevilo sluníčko. A jelikož mi dnes přálo štěstí a po čtvrté hodině odpolední se naskytla možnost si jej ještě trošku užít než zapadne - a to jinak než za skly kanceláře, nezaváhal jsem a před krmením dravé zvěře jsem vyrazil na kratší procházku do města. Kdo si myslel, že za nákupy, tak by vlastně nakonec mohl mít i pravdu, byť jsem si v podstatě koupil jen 4 lístky, z nichž už dva jsem si stihl označit dnes, zbylé dva přijdou na řadu někdy na později :-) Procházka, byť nakonec byla trošku delší, než jsem plánoval, dnes neměla chybu. Takže jsem pak akorát stihl obvyklý čas pro nakrmení slečny Kočičkové, byť že to bylo akorát, si mohu myslet asi jen já. Z jejich očí koukalo něco jako "kde sééééš" nebo "no konečně, to Ti to trvalo". Tentokrát však ji to jídlo asi zmohlo, protože během chvilky se stočila do klubíčka a jala se odpočívat, takže obvyklé řádění hned po večeři bylo dnes minus. Třeba ale bylo přes den, kdo ví. Ale odpočívat se přece musí, vždyť další jídlo bude zase až zítra. Granulí je sice téměř plná miska, ale ty přece jsou jen na horší časy :-)


Žádné komentáře: