pondělí 4. března 2013

Po dobré večeři je čas na odpočinek

Poučen a zaškolen, navíc vybaven jedním pamlskem v ruce jsem opravdu zodpovědně přistoupil k prvnímu kroku, otevření dveří bytu, za nimiž už číhala slečna Kočičková, aby mohla vyrazit ven.  Zvládl jsem to téměř na výbornou, když s polovinou tyčky - kočičího pamlsku - se mi ji podařilo odlákat ode dveří dovnitř bytu. Podcenil jsem však její rychlost a když jsem se otočil ve snaze vyndat klíče ze zámku (to jsem měl udělat nejdřív, takže příště), využila mého chvilkového zaváhání u nedovřených dveří a už byla na chodbě paneláku. Naštěstí ale hlad byl asi tak veliký, že krátké zašustění obalu od kočičího pamlsku v ní probudilo návratový pud a tak to nakonec dobře dopadlo. Samozřejmě, že hned následovala servírovaná večeře a poté doporučení si chvilku odpočinout. Pochybuji však, že tohle zvíře vydrží odpočívat nějak dlouho, neb jak řádila, než jsem jí stačil připravit něco do misky, to se jen tak nevidí :-) P.S. Příští jídlo zase zítra :-)

Žádné komentáře: