čtvrtek 7. března 2013

Dnešek ve znamení rychlých tlapek

Ano, dnes snad všechno bylo "fast" (něco dokonce z mé lenosti)! Na druhou stranu nějak jsem ten čas naspořit musel, abych nemusel měnit víkendové plány a řešit zbývající resty. Ale dnešní večer je dlouhý, slečnu Kočičkovou se podařilo řádně nakrmit, takže se odebrala odpočívat, když chvilku před ještě všechno řádně zkontrolovala, takže mi nic nebrání po opravdu krátké procházce, kdy původně jsem měl namířeno až k Vltavě a kolem ní udělat pár kroků, a rychlé (doslova a do písmene) večeři dodělat to, na co opět v práci dnes nezbyl čas.  A zítra? Zítra je to už hlavně o tom to všechno řádně doladit a pomalu začít přemýšlet o víkendu. Krmení slečny Kočičkové převezme od zítřejšího večera (na poslední den) už někdo jiný a pak už se jí vrátí páníčci z dovolené a i tu se to dostane do obvyklých kolejí. Já sice budu nacházet kočičí chlupy ještě pár dní téměř všude, ale musím uznat, že těch pár dní bude, neboť se loučím zítra, pro mne dalším ze zážitků. Kočičková sice vítězila každý den na body, ale i já se mohu cítit spokojen, neb jsem to tu nedostal k.o. :-) P.S. A navíc jsem i docela chápavý, neb stačila chvilka, abych se dovtípil, kde se nedoporučuje sedět, neb tam to má slečna Kočičková "propachtováno":-)


Žádné komentáře: