středa 23. srpna 2017

Jedno chybné odbočení stačilo, aby ...

Z původně plánované  podvečerní "rychlejší" vycházky na Novou Louku se po chybném odbočení na prvním křížení cest stal trošku rychlejší indiánský běh, abych se vešel do času, který mi zbýval do večeře, tedy do 18.00 hod., kdy jsem byl očekáván u stolu zbytkem naší dovolenkové sestavy. Jak se to stalo, nevím, měl jsem nějak zažito, že tady odbočuji v zimě na běžkách a ono se to ukázalo chybné. Asi tím, že v zimě tudy žádná stopa nevede, takže se zde odbočit nedá :-) A tak jsem si trasu nejen trošku protáhl, ale nakonec byl díky indiánskému běhu ještě dříve zpět, než jsem původně plánoval. S krátkými zastávkami na focení celé za necelých 1:20 hod., což docela jde a účel byl splněn, tedy člověk si zase po delší době protáhl celé tělo na čerstvém vzduchu.




 

Žádné komentáře: