neděle 13. ledna 2019

Ve společnosti Tour de Ramsau 2019


Sonnenloipe mne dovedla až na konec Ramsau.  Až na současnou konečnou autobusu k odbočce na silnici pod vrchol Dachsteinu s tím, že to byla jediná protažená trasa na severní straně údolí, tedy pod masivem Dachsteinu.  Odtud už byla lavinová uzávěra pro veškerou komunikaci, takže ani jedna z "černých stop" ani dnes nebyla k dispozici. Protažená nebyla ani spojka pod silnicí, ale jelikož jsem se chtěl dostat na druhou stranu silnice, nakonec se jevilo lepší projít hlubokým prašanem než přelézat bariéry u silnice. Zejména když stejný nápad dostali další tři turisté, kteří to z toho nejhoršího prošlápli přede mnou, takže už jsem se tolik nebořil a na upravené trasy se nakonec dostal, aniž bych musel sundat běžky. Tam už kroužila spousta závodníků v různých kategoriích, a to tempem, které pomalu nedovolilo pořídit "nerozmazanou fotku". A pro srovnání, když jsem končil druhý okruh, ti nejlepší běželi už do cíle po absolvování pěti. Byť s těmi, co běželi pomaleji, to zas takový nářez nebyl, přesto bych se asi ani v kategorii "příchozích" nevešel do limitu závodu. Ale ty dva okruhy jsem nakonec dal před "pozdním obědem" s tím, že pauza bude ve Verweilzeitu a uvidíme, co se povede ještě po ní. P.S. Snad tam seženu židli.
 
 

Žádné komentáře: