neděle 23. června 2019

Ráno moudřejší večera

Ale nic se na těch včerejších úvahách nemění. Jen se mi někde "pod kůži" či do mysli dostal cíl, jehož váha je poměrně velká a od jehož naplnění se může odvodit spousta dalšího. A tak nebylo divu, když jsem si hned po ránu trošku "vyhodnotil" situaci a udělal první plány. Zapomněl jsem dodat, že tím nemyslím nic jiného než to, jak "naložit" s tou mou účastí na příští Jizerské 50. Co to obnášelo? Trošku si zavzpomínat na ten čas, kdy jsem o tom uvažoval, mj. z té doby je zatím ta mnou nejdelší absolvovaná trasa v Jizerských horách. Pro srovnání jsem si ji na posledním obrázku ještě zeleně vyznačil do trasy Jizerské 50 (to je ta červená)  a přidal jsem si k tomu čas 6 hodin (podle fotek z tehdejší doby od auta z parkoviště zpět k autu se zastávkou na oběd na Šámalce), z čehož mi vyplynulo, že mám-li to jako "hobík" zvládnout o více než  roků později než jsem to plánoval, tak na tom musím být ještě lépe než tenkrát, neb těch kilometrů bude více a limit je 7:45 hod. P.S. A v tomto horkém čase jsem si budoucí podmínky, samozřejmě pokud bude zima přát, přiblížil i pár obrázky. Realita při závodu ale bude určitě jiná, zejména co do počtu lidí na obrázku :-)




Žádné komentáře: