sobota 22. června 2019

Restart do dalších let se nemohl vydařit lépe

Počasí přálo, vhod přišlo i dopolední frappé na posilněnou před náročným dnem, ale opačně byl tentokrát pojat oběd, neb klasické posilnění by se už nemuselo potkat s tím odpoledne započatým hodováním končícím až někdy po jedenácté hodině večerní. Co k dnešnímu dni dodat? V podstatě to samé k těm několika předchozím dnům, do jejichž programu se dostalo něco, co mělo vztah k mému po deseti letech objevivšímu se dalšímu jubilejnímu dni v mém životě. Tedy že jsem rád, že se to vydařilo, udělali jste mi radost nejen těmi krásnými dárky, přičemž u jednoho, aniž bych chtěl snižovat hodnotu těch ostatních, bych se tu na závěr přece jen zastavil. Ale hlavně jsem rád, že to nakonec nebylo jen o mě, ale o všech zúčastněných na tomto setkání naší širší rodiny, takže nezbývá než věřit, že se brzy zase najde příležitost jak si to, třeba i někde jinde, zopakovat. A teď k tomu dárku. On by to v podstatě mohl být takový "holub na střeše", když si uvědomíme, co se pro jeho naplnění musí ještě udělat.  Ano, tento voucher už teď plní mou jednu myšlenku či úvahu (nemohu to nazvat cílem), tedy zkusit si zaběhnout Jizerskou 50.  Ale, bohužel, je byla tato úvaha v času tak pět let zpět. Pak už mne to nějak přešlo a stačilo mi se v zimě občas někde ve stopě sklouznout a nějakým gastrozážitkem to doplnit, aby byl člověk spokojený. Takže delší trasy než cca 30 km dosud nebyly, a to ani v čase, kdy jsem o tom uvažoval. Ale změna je život, a ne vždy je každý strůjcem osudu svého, jak se říká. Někdy je třeba postrčit. Takže je to tu. Pokud se nestane nic mimořádného (nechci přivolávat), tak s tímto voucherem v podstatě stojím na startu 53. ročníku ČEZ Jizerské 50, ale tímto ten dárek končí :-), takže o to další se už musím postarat sám. A jak se na to tak "z první" dívám, aby se i ta "realizační" fáze povedla, bude nutno na tom ještě hodně popracovat, aby se člověk v limitu dostal do cíle. Ještě jednou moc díky a doufám, jak se říká, že důvěru ve mně vloženou nezklamu. Takže "vyplouváme", vlastně nejprve se jdu z toho a pak i na to vyspat :-). Datum 9.2. 2020 by se mohlo zdát, že je za dlouho, ale to je omyl. P.S. Jinak ale trošku šok, to musím přiznat :-) 



Žádné komentáře: