neděle 30. června 2019

Klikaté nedělní ráno

S modrou oblohou nad hlavou a 22,2°C na teploměru jsem se ráno vydal na obvyklé vyvětrání se do okolního lesa. Zpočátku to vypadalo, že u skladu ovoce v Libčanech to otočím směrem domů, tedy že by to byla dnes jen pětka, ale pak se najednou cosi zlomilo, zřejmě to způsobilo dobré ranní klima v lese, tak jsem si řekl, že ten les trošku proběhnu a že by mohla padnout ve slušném čase desítka.  Až do "mety" 8,5 km to tak vypadalo. Ale pak jsem před hřištěm špatně vsadil na jednu pěšinku, kterou jsem si chtěl zkrátit cestu. A jelikož to byla špatná volba, ale stále jsem věřil, že každou chvíli musím narazit na cestu, nechtěl jsem se už vracet. Takže jsem tam nabral pár minut a navíc i několik klíšťat, kterých jsem se hned po výběhu z lesa ale stačil zbavit, takže z toho sice byla desítka, to je paráda, ale čas mohl být lepší. Každopádně ale krásný začátek neděle. Pokračováním bude nedělní snídaně u pergoly pod slunečníkem. Ale tu si je třeba nejdříve připravit, takže dost psaní, neb v tom lese řádně vytrávilo :-)

Žádné komentáře: