pondělí 24. června 2019

S nečekanou návštěvou jedna "ledová" v poledne :-)

Vidina klidného pondělí nad téměř čistým stolem v hradecké kanceláři se skoro naplnila, neb přípravy na pololetní výjezdní poradu vedení firmy byly uznány jako dostatečné (hodnocení jsem si ale provedl sám :-), takže to vypadalo, že bych mohl dnešní opět trošku horký den (co do venkovní teploty) brzy v kanceláři zakončit a přesunout se pod slunečník vedle pergoly. Ale obědová pauza to trošku změnila, neb se ve firemní restauraci objevil kolega z Ostravy,  takže jsme nejenom společně poobědvali, ale pokračovali v diskusi i po obědě. A jelikož patří mezi milovníky kávy, volba padla na Pepe Coffee, kde jsme u jedné "ledové" dořešili vše potřebné. Sice jsem domů dorazil o skoro dvě hodiny později, než jsem plánoval, a také už jsem "jedno kafe" měl, takže jsem tradiční domácí frappé vyměnil za matcha latté. Samozřejmě také "ledové" :-)


Žádné komentáře: