úterý 18. června 2019

Že to bude v předtermínu a s balónky, to jsem nečekal

Tak to moje letošní slavení (první :-), byť v předtermínu, což jsem ještě nikdy neudělal, je už historií. Proč v předtermínu? Protože ten dárek, který jsem při té příležitosti dostal, "expiruje" pozítří . Ne, není to nic, co by se zkazilo apod., je to pozvání na japonský čajový obřad do japonské restaurace Miyabi. Na akci, kterou zde paní Darja Kawasumi dělá 1 - 2x ročně a právě na tento čtvrtek vyšel první termín letošního roku. Zda bude druhý, to se prý uvidí, tak proto ten spěch. Prostě překvapení největší a stejně tak i radost z takového dárku. Slavení pochopitelně předcházela ale příprava domácího občerstvení, ze které jsem pořídil jakýsi "fotorecept". Takže se dnes ráno do auta nakládaly nejen štafetky a čokoládová roláda z naší místní cukrárny, ale i dva včera doma upečené záviny. Ten druhý zvládnou i vegetariáni :-) Do Prahy se povedlo vše zdárně dovést, doplnit ještě o pár chlebíčků, a když se vše během dne podařilo, tak odpoledne zbyla i chvilka na přátelské posezení s těmi nejbližšími z vedení firmy, které jsme si opravdu užili.  S týmovými kolegy se nám zatím termín najít nepodařilo, ale věřím, že i to dopadne. Ale to už nebude "pod balónky" v našem "open space", ale zajdeme někam jeden večer, až se potká nějaká akce v Praze pro všechny. P.S. A naši "vegetariáni" nenechali bez povšimnutí ani ten masový závin:-)




Žádné komentáře: