neděle 15. prosince 2019

Nedělní ráno téměř jako přes kopírák

  Aspoň co do počasí. Vlastně lépe, neb po sedmé hodině ráno bylo o stupeň tepleji a nevypadalo, že by se zase rozfoukal vítr a začalo pršet. Ale to se všechno změnilo před Radíkovicemi kolem třetího kilometru dnešního ranního provětrání se. A jelikož to odtud domů není, co by kamenem dohodil, stopky se dnes zastavily až na pátém kilometru, kdy jsem usoudil, že to dnes v tomto nečase na čas stačí a zbytek už bude "pijánko" s cílem dostat se domů co nejméně mokrý :-) Zapomněl jsem říci, že nějak mokrý bych se vrátil, i kdyby nezačalo pršet. Hned na začátku se mi povedlo na kraji silnice vlítnout  levou nohou do menší kaluže, která se ale ukázala jako trošku hlubší, takže hezký kus další cesty mi "čvachtalo" v levé botě. Ale co si stěžuji, jak jsem psal již včera, podmínky si sice na daný čas lze přát, ale to je tak všechno. A pokud člověk nechce měnit plány, musí brát podmínky takové, jaké jsou. P.S. Třetí adventní svíčka nestačila moc odhořet, což byla známka, že mi to dnes venku zas tak dlouho netrvalo. Vlastně povedlo se mi splnit to, co jsem si naplánoval na včerejšek, tj. pětku opět do půl hodiny. Ale příště budu muset už zkusit jinou trasu, aby mi ten poslední kilometr vždy nekončil v nějakém kopci. A nebo se už posunout a jako základ pro "zjištění aktuální kondice" brát o něco delší metu. Jakou, to ukáže příští víkend. Každopádně už teď tuším, že kdybychom na začátku příštího roku jeli pod Dachstein o týden dříve, tak bych se už nemusel mezi účastníky místní "30" v kategorii příchozích ztratit. To, že jedeme o týden déle, znamená jen, že si ji v jednom odpoledni vyzkouším na čas sám :-)

Žádné komentáře: