neděle 1. prosince 2019

Nedělní probuzení domovním zvonkem

Tradiční a hlavně včera "naplánované" ranní vyvětrání v blízkém lese a po okolních cestách dostalo pořádně na frak. Jednak se mi povedlo netradičně dlouho spát, ale to by tak nevadilo. Vždyť v neděli není spěch, takže jsem mohl vyrazit později. To, co mne zastavilo, byl domovní zvonek, který se rozezvonil v čase, kdy jsem si začal připravovat lehkou snídani, tentokrát na elektrickém sporáku. Když jsem otevřel dveře, spatřil jsem, že se tu proti plánu objevil dopravce, který přijel s novým sporákem, neb ten stávající už byl funkční s omezeními a oprava se nejevila jako efektivní, a byl objednán až na pondělí. Takže nebylo co řešit, neb dopravce už měl nový připraven k dovezení před domovní dveře, Vypnout pojistky, starý sporák vytáhnout z linky, souběžně chladit rozehřátou plotýnku, odpojit jej od přívodního kabelu a ve dvou lidech jej dostat před dům, neb starý si měli odvézt, trvalo snad necelých pět minut. Teprve když odjeli, jsem zjistil, že o této změně posílali zprávu a snažili se o kontakt, ale vybitý mobil (!) to nedovolil. Ale nakonec se vše včetně zapojení a usazení nového zvládlo "do svačiny" :-) P.S. Na druhou stranu se povedlo v předtermínu ubrat něco z pondělních plánů :-)

Žádné komentáře: